Najczęściej zadawane pytania – FAQ:
Skąd mam wiedzieć, czy moja firma może płacić niższe rachunki?
Każda firma mała i duża może zmienić dostawcę energii – wystarczy umówić spotkanie z naszym Doradcą lub wysłać fakturę za adres: enea@enea-energia.pl
Czy trzeba coś przerabiać w instalacji?
Nie! Zmienia się tylko Sprzedawca energii, natomiast Operator Sieci Dostępowej – którego przedstawicielem jest Twoja najbliższa placówka energetyczna – pozostaje bez zmian i nadal będzie dokonywać napraw i przyjmować Twoje zgłoszenia.
Czy zmiana dostawcy energii coś kosztuje?
– Nie
Czy muszę wymienić licznik?
– Nie, obsługujemy Klientów, którzy przeważnie korzystają z taryf C – nie ma potrzeby wymiany licznika.
Niekiedy Twój Operator Sieci Dostępowej może wymienić licznik, ale zrobi to bezpłatnie dla Ciebie.
– Tak, ale tylko w przypadku dużych firm, które mają taryfę B i starszy układ pomiarowy.
Każdorazowo nasz Doradca poinformuje Państwa o możliwych do uzyskania oszczędnościach i wszystkich aspektach.
Gdzie zgłaszam awarię po zmianie?
Do swojej obecnej placówki lub na numer ogólnopolski – nic się nie zmienia – Operator sieci Dostępowej pozostaje bez zmian – zmienia się tylko dostawca energii elektrycznej.
Jak długo trwa procedura zmiany sprzedawcy?
Od sierpnia 2008 pierwsza procedura zmiany sprzedawcy nie może trwać dłużej niż 30 dni, a kolejna tylko 14 dni.
Czy podczas zmiany są jakieś przerwy w dostawie energii?
NIE, cały proces przebiega bez jakichkolwiek przerw w dostawie energii. Zmienia się jedynie firma wystawiająca fakturę za energię.
Jak często można zmieniać sprzedawcę?
Odbiorcy z grup taryfowych G i C mogą dokonywać zmiany sprzedawcy dwa razy w ciągu 12 kolejnych miesięcy.
Czy muszę sam realizować procedurę zmiany sprzedawcy ?
Niekoniecznie, niektórzy Sprzedawcy załatwiają wszystkie formalności związane ze zmianą sprzedawcy. Należy jedynie podpisać dostarczone przez nich pełnomocnictwa do reprezentowania Ciebie w rozmowach z innymi podmiotami (OSD).
Dlaczego warto zamówić analizę faktur przez Doradcę ENEA?
– Policzymy oszczędności z Twoich faktur.
– Dobierzemy najlepszą ofertę z gwarancją ceny.
– Załatwimy wszelkie formalności – szybko i bez komplikacji.
Sprawdź BEZPŁATNIE, o ile możesz płacić mniej za PRĄD – wypełnij już teraz formularz po prawej stronie >>
Kontakt
TEL: (61) 6248002
FAX: (61)6698152
e-mail: enea@enea-energia.pl